ראה"מ מבטיח: "אחר המלחמה חמאס כבר לא יהווה איום"

אבי יעקב No Comments on ראה"מ מבטיח: "אחר המלחמה חמאס כבר לא יהווה איום"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אמש עם ראשי רשויות מיישובי עוטף עזה, ובשמו החדש "חבל התקומה", לפגישה ממושכת ומעמיקה, במועצה האזורית שדות נגב.

בפגישה נכחו ראש המועצה האזורית שדות נגב תמיר עידאן, ראש עיריית שדרות אלון דוידי, יו״ר מרכז השלטון האזורי שי חג'ג', ראש המועצה אזורית אשכול גדי ירקוני, מ"מ ראש המועצה האזורית שער הנגב יוסי קרן, ראש המועצה האזורית חוף אשקלון איתמר רביבו, מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי.

במפגש השתתפו גם נציגים מהיישובים והקיבוצים שנלחמו במתקפת הפתע ב-7 באוקטבר ושמע מהם את סיפורי הגבורה של אנשי כיתת הכוננות.

ראש מנהלת תקומה משה אדרי הציג לראש הממשלה את התכנית לשיקום יישובי העוטף והודה לראש הממשלה על הגיבוי המלא לעבודת המנהלת שהוקמה בהנחייתו.

ראש הממשלה שמע מהם על הצרכים השונים של התושבים ועל המענה הקיים. רה"מ נתניהו אמר כי מדינת ישראל מחויבת לחיזוק ההתיישבות בעוטף, לשיקום הקיבוצים והיישובים שנפגעו ולהשבת הביטחון.

ראשי הרשויות הודו לראש הממשלה על ביקורו ושיבחו את ראש הממשלה על מאמציו להשבת כל החטופים ועל מטרתו להביא לניצחון מכריע על חמאס.

ראש הממשלה נתניהו לראשי הרשויות: "ביום הראשון הכרזנו שזאת מלחמה, זה לא מבצע, זה לא עוד סבב, זו מלחמה. למלחמה הזו יש כמה יעדים: היעד הראשון – חיסול החמאס. היעד השני – להחזיר את כל חטופינו. היעד השלישי – להבטיח שלאחר חיסול החמאס לא יחזור להיות ברצועת עזה איום כלפי מדינת ישראל – מדינת ישראל זה כל חלקי מדינת ישראל.

אנחנו לא נחסוך בהשקעה. אני שומע את גם את הדברים הקטנים וגם את הגדולים. יש פה קרב עם בירוקרטיה ואני נלחם בה. אני שומע את הזעקה שלכם, משרדי הממשלה עובדים קשה אבל יש הרבה מה לשפר – אנחנו לא מסתפקים רק בשיקום, אנחנו צריכים להקים עוד יישובים".



0 תגובות